fbpx
  • Home
  • E-books
  • E-book Social media voor muzikanten

E-book Social media voor muzikanten

 13,76 excl btw

33 pagina’s vol tips, tricks en stappenplannen voor het gebruik van social media voor muzikanten.

Zie meer informatie hieronder.

Categorie:

Beschrijving

33 pagina’s vol tips, tricks en stappenplannen voor het gebruik van social media voor muzikanten.

Weet je dat je als muzikant IETS moet doen met social media, maar je weet niet wat? Rommel je maar wat aan? Post je – op het moment dat je iets hebt bedacht – iets online en krijgt daar vervolgens minder respons op dan je eigenlijk zou willen? En heb je geen idee wat je dan wél zou moeten posten om impact te maken?

Dit e-book geeft je een houvast over wát je kunt posten, wanneer, in welke frequentie en nog veel meer, zodat je op een afwisselende manier kunt vertellen wat je wil vertellen, maar tóch interessant, relevant en leuk blijft voor je volgers.

 

Deelnemers aan het F.I.R.E. programma over de social media kennis die ook in dit e-book te leren is:

“Ik krijg nu steeds vaker de opmerking ‘jullie gaan wel goed hé?’. Puur door behind the scenes en cultuur posts voelen mensen dat er iets aan het gebeuren is” – Jesse Deledda (Barn & Belle + Stompin’ Grounds)

“Er zijn al veel positieve reacties binnengekomen over de manier waarop ik zichtbaar ben op de social media: heel aanwezig zonder drammerig te zijn” – Peter de Roeck (Roekie)

“Een planning voor social media posts biedt houvast en structuur en verlegt de focus naar momenten dat er inspiratie is in plaats van een ad hoc benadering” – Bart Numan (Toffe Haan)

“Het draait om de juiste fans te vinden, de juiste content te plaatsen met de juiste frequentie en mezelf durven zijn en dat laten zien. Ik neem mezelf nu serieuzer en hierdoor heb ik nu ook meer mensen die dit ook zien. SUPER om te voelen, horen, zien, … dat mensen mijn potentieel zien! (…) Ik ben veel zichtbaarder geworden, echt VEEL zichtbaarder. En niet meer bang om op mijn bek te gaan” – Charlotte Boogaerts (Liv Verity)

“Ik vind het leuk om op social media mezelf neer te zetten en zo gelijkgestemde mensen te bereiken. Ik heb nu al leuke reacties (…)” – Fleur de Leeuwe (F.LION)

“M’n mindset over marketing en promotie is veranderd in die zin dat ik eerst dacht dat elke dag posten bijvoorbeeld vervelend zou zijn, maar dat dit juist goed is voor je zichtbaarheid (mits je het goed doet)” – Luigi Nabuurs

“We hebben meer bereik gekregen door gerichter te posten (en dus niet enkel promo posts te plaatsen)” – Maarten Tromp (BMI Goes India)

“Ik heb er niet alleen voor mijn muziek iets aan: binnenkort word ik de Facebook verantwoordelijke op mijn werk” – Wendy Delbut (Timeloop)

>
Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .